حجم و کات عضلات با فیوژن

MUSCLE FACTOR

کوکتل F-MUSCLE FACTOR با افزایش سطح تستوسترون باعث افزایش حجم عضله می‌شود.

ورزشکاران حرفه‌ای و بدنسازان برای افزایش حجم ماهیچه‌های خود،  در کنار تمرینات خاص،  از  مکمل‌هایی استفاده می‌کنند که عوارض خطرناکی را به دنبال دارد. این کوکتل با ترکیبات گیاهی خود بهترین جایگزین برای مکمل‌های بدنسازی است.  ترکیباتی که در این کوکتل وجود دارند شامل ال گلوتامین (L-Glutamine)، ال کارنیتین (L-Carnitine)، تائورین (Taurine)، اسید آسپارتیک (D-Aspartic Acid)، ویتامین B6، روی (Zinc)، منیزیم (Mangesium)، اسید پیروویک (Pyruvic Acid) و عصاره پلانکتون (Plankton Extract) است. این ترکیبات به ترتیب زیر عمل می‌کنند.

  •  اسید آسپارتیک با تاثیر مستقیم بر روی غده هیپوفیز باعث افزایش هورمون لوتیئینه‌کننده (Luteinizing Hormone-LH) می‌شود.  این هورمون عامل تولید طبیعی هورمون تستوسترون در بدن است.
  • کاری که ویتامین B6 انجام می‌دهد این است که گلیکوژن را به گلوکز تبدیل کرده و انرژی لازم برای بدن را فراهم می‌کند.  از طرفی در تبدیل تریپتوفان که یک اسید آمینه است به سروتونین و اکسیژن رسانی بهتر مشارکت فعال دارد و از این طریق می‌تواند اثر مثبتی بر روی خلق و خو بگذارد.
  • منیزیم یک ماده کلیدی برای ماندگاری کلسیم در استخوان، تولید انرژی در بدن، ایجاد تعادل در تولید هورمون‌ها، تحریک پروتئین‌سازی و کنترل انقباضات عضلانی محسوب می‌شود.
  • عنصر روی، بر غده هیپوفیز اثر گذاشته و باعث تحریک ترشح هورمون‌ها می‌شود. به علاوه، اگر در کنار هورمون آزادکننده گنادوتروپین قرار گیرد می‌تواند بر سلول‌های لیدیگ (Leydig) در بیضه‌ها هم اثر بگذارد. آخرین کارش هم این است که کلسترول را به تستوسترون تبدیل می‌کند.
  • و اما عصاره‌های طبیعی موجود در این کوکتل باعث ترشح هورمون آدیپونکتین از بافت آدیپوز (یا همان بافت چربی) شده که  متابولیسم فیبرهای عضلانی نوع I و فعالیت میتوکندری را افزایش می‌دهد.

 

درمان هدفمند: افزایش حجم عضلات ورزشکاران

درمان کلی

  • کمک به رشد ماهیچه‌های ورزشکاران
  • سرشار از امگا ۳ و اسیدهای چرب ضروری
  • افزایش استقامت بدن
  • افزایش میزان چربی سوزی حین تمرینات ورزشی

 

نحوه استفاده

با استفاده از میکرونیدلینگ، تزریق به روش مزوتراپی، دستگاه الکتروپوریشن و فرکشنال مزو اعمال می‌شود.

 

روش درمان

دوره اولیه ۵ تا ۱۰ جلسه درمانی با یک هفته فاصله در بین جلسات.

هر جلسه ۲ تا ۵ میل. بعد از پایان دوره درمان، هر شش هفته یک جلسه به عنوان تثبیت دوره درمان (با نظر پزشک)

نواحی درمان:بدن  

 

 

MUSCLE FIT

کوکتل تفکیک عضلات فیوژن F-MUSCLE FIT مخصوص ورزشکاران است و با کمک به کم کردن آب و چربی زیر پوست باعث برجسته شدن و تفکیک ماهیچه‌ها می‌شود.

ورزشکاران حرفه‌ای و بدنسازان برای تفکیک عضلات خود، در کنار تمرینات خاص، از مکمل‌هایی استفاده می‌کنند که عوارض خطرناکی را به دنبال دارد. این کوکتل با ترکیبات گیاهی خود بهترین جایگزین برای مکمل‌های بدنسازی است.

کوکتل F-MUSCLE FIT دارای ترکیبات ویژه‌ای شامل فاکتور رشد شبه انسولین (Growth Factor IGF1)، عصاره چای سبز (Green Tea Extract)، فوکوس (fucus)، عصاره شاه بلوط هندی (Horse Chestnut Extract)، سیلی آلی (Organic Silica) و عصاره پلانکتون (Plankton Extract) می‌باشد. این ترکیبات، با حذف با حذف مایعات و چربی بین بافتی می‌توانند تفکیک عضلات را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

اثر این کوکتل همانند نتیجه‌ای است که از تمرینات استقامتی حاصل می‌شود و به خصوص در نواحی از بدن مثل شکم، پهلوها، بازو و ران که احتمال افتادگی پوست با افزایش سن یا فعالیت فیزیکی ناکافی وجود دارد، بسیار مؤثر است.

عصاره‌های طبیعی موجود در این کوکتل باعث ترشح هورمون آدیپونکتین از بافت آدیپوز (یا همان بافت چربی) شده که متابولیسم فیبرهای عضلانی نوع I و فعالیت میتوکندری را افزایش می‌دهد. فاکتور رشد شبه انسولین هم چربی‌سوزی و لیپولیزر را تحریک می‌کند.

چای سبز باعث چربی‌سوزی شده و عصاره جلبک دریایی علاوه بر چربی‌سوزی باعث پاکسازی بدن می‌شود. عصاره شاه بلوط هم به چربی‌سوزی و کاهش وزن بسیار کمک می‌کند. ارگانیک سیلیکون باعث سفت شدن پوست می‌شود و عصاره پلانکتون سطح انرژی را بالا برده و به چربی‌سوزی کمک می‌کند.

 

درمان هدفمند تفکیک عضلات ورزشکاران

درمان کلی

  • تفکیک عضلات
  • ریکاوری ماهیچه‌ها
  • از بین بردن چربی زیر پوستی
  • چربی زدایی

 

 

نحوه استفاده

با استفاده از میکرونیدلینگ، تزریق به روش مزوتراپی، دستگاه الکتروپوریشن و فرکشنال مزو اعمال می‌شود.

 

روش درمان

دوره اولیه ۵ تا ۱۰ جلسه درمانی با یک هفته فاصله در بین جلسات.

هر جلسه ۲ تا ۵ میل. بعد از پایان دوره درمان، هر شش هفته یک جلسه به عنوان تثبیت دوره درمان (با نظر پزشک)

نواحی درمان:بدن  

 

 

 

برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.